Известие

Collapse
No announcement yet.

Възвратен механизъм/водач под педала на съединителя

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от Pepo Покажи съобщение
    И без пружина да е, пак няма начин да пада до половината. Ако всичко останало е наред, педалът си стои горе.
    ОК
    Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
    Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
    Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

    Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

    Comment


    • #32
      ок,благодаря ви,колегиа с тая помпа как стоят нещата,подлежи ли на ремонт или се иска друга.
      156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
      147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
      159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

      Comment


      • #33
        Може да се ремонтира,но и новата май не беше много скъпа.Все пак новото си е ново.
        Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

        Comment


        • #34
          И аз да питам в тази тема - и моя не се връща до край, като го върна с крак си стои почти на мястото. И аз имам проблем с пружината, но като прочетох че може да е от помпата, реших да питам за горната ли става въпрос? Отделно като съм бил в задръстване се усещат едни вибрации все едно притискателния диск не натиска добре съединителя, възможно ли е да е от същата помпа или всичко ми здава багажа
          sigpic
          Alfa Romeo 156 1.9JTD '99
          BMW 316 Compact '95

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от DarkKnight Покажи съобщение
            И аз да питам в тази тема - и моя не се връща до край, като го върна с крак си стои почти на мястото. И аз имам проблем с пружината, но като прочетох че може да е от помпата, реших да питам за горната ли става въпрос? Отделно като съм бил в задръстване се усещат едни вибрации все едно притискателния диск не натиска добре съединителя, възможно ли е да е от същата помпа или всичко ми здава багажа
            Пробвай първо с обезвъздушаване.Проблемът с вибрацията идва от недостатъчния ход на буталото на помпата,даже може да прехърква при презключване,тъй като няма ефективно отделяне,а все едно си на полусъединител.
            Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

            Comment


            • #36
              как става обезвъздушаването.а и как ще влезе въздух в системата.и още нещо,помпата не е ли само една,а другото-цилиндърче.
              156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
              147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
              159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

              Comment


              • #37
                Ако на някой му трябва механизма да свирка
                GTV

                Comment


                • #38
                  А при 147 1.9 JTD има ли го този механизъм? Може ли педала на съединителя при сменена горна помпа да дърпа въздух ако го няма този механизъм и да потъва?

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от niki_future Покажи съобщение
                    А при 147 1.9 JTD има ли го този механизъм? Може ли педала на съединителя при сменена горна помпа да дърпа въздух ако го няма този механизъм и да потъва?
                    Въздух може да има ако не е обезвъздушена системата при смяната или ако имаш дупка в някое маркуче, тръбичка. А при дизелите не знам дали има така наречената "лагерпомпа", която е в ск. кутия. Да не е тя да прави шменти капели
                    Пробвай да обезвъздушиш, покарай малко и после пак махаш въздух. Аз така направих с моята като сменях горна помпа.
                    Alfa 156 1,6 TS ex
                    Alfa 166 2,4 JTD 136 hp ex
                    Alfa 159 2,4 JTDm 200hp

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от benji_gb Покажи съобщение
                      Въздух може да има ако не е обезвъздушена системата при смяната или ако имаш дупка в някое маркуче, тръбичка. А при дизелите не знам дали има така наречената "лагерпомпа", която е в ск. кутия. Да не е тя да прави шменти капели
                      Пробвай да обезвъздушиш, покарай малко и после пак махаш въздух. Аз така направих с моята като сменях горна помпа.
                      И моя модел е с лагер-помпа, а иначе има дизели без. Ами аз обезвъздушавам, и после пак има въздух в системата и пак обезвъздушавам и после пак пропада педала. Горната помпа я сменям втори път. Течност не губи. Незнам какво става.

                      Comment


                      • #41
                        Продавам механизма,пишете на лично ако ви трябва !

                        Comment

                        Working...
                        X